donderdag 25 september 2014

Werk aan de winkel!

Ik ben momenteel druk bezig met het updaten van de webshop. Er zijn een hoop nieuwe producten binnengekomen die op de webshop worden geplaatst. Daarnaast krijg ik regelmatig de vraag of ik wat leuke sets online kan zetten, zodat niet ieder artikel los opgezocht hoeft te worden. Ook daar ben ik druk mee bezig. Om je een indruk te geven wat er komt kijken bij onze webshop neem ik je mee in de wondere wereld achter de webshop van Mason!



De nieuwe productfoto's
Samen met de fotograaf neem ik alle producten door die op een dag geschoten moeten worden. In een grote bak met verschillende groene miniplantjes zet ik ieder miniatuurtje apart in het mos. Voor de stevigheid gebruik ik " bolmos". Voor de achtergrond van de webshopfoto is het belangrijk dat ik wat hogere plantjes gebruik, zodat je op de foto alleen maar een frisgroene achtergrondkleur hebt.

Nadat het miniatuurtje geplaatst is maakt de fotograaf een foto van het product. Terwijl ik het volgende miniatuurtje weer klaarzet in de bak met plantjes wordt de productfoto in een goed formaat gecropt en bewerkt en zijn we weer klaar voor de volgende!

Als alle productfoto's gedaan zijn, worden ze met codes en productbeschrijvingen op de webshop geplaatst en is het mogelijk deze te bestellen. 

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten