zondag 21 december 2014

Kerst bij Mason!

Het is winter. In alle huizen brandt 's avonds licht, de verwarming kan aan en de kerstdecoratie ligt klaar om van zolder te komen...

Ook ik ben er weer klaar voor om alle kerstspullen tevoorschijn te halen. Dit jaar wilde ik een bijzondere boom,  die afwijkt van de standaard boom in de meeste huiskamers...














Ik heb een zilveren glitterspray gekocht ( verkrijgbaar bij huishoudwinkels of hobbiewinkels). De meubeltjes heb ik met deze spray ingespoten. Nadat deze goed te drogen hebben gelegen heb ik ze in de boom gehangen met kleine haakjes. Heel gezellig, kinderen zijn er dol op en het bezoek vindt het bijzonder & uniek!

Ik wil jullie allemaal een hele fijne kerst wensen en een mooi, gelukkig en vooral gezond 2015!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten